Ved at bruge vores tjenester accepterer du samtidig vores brug af cookies.OKLÆS MERE OM COOKIES »

11.12.2019 @ 07:00

Et sæt skærme til både skoven og landevejen, som med sin lette montering og gode beskyttelse er blandt de allerbedste på markedet.

Motionsfeltet.dk's vurdering:

(9/10)

Fakta:

Producent: SKS Germany
Produkt: SPEEDROCKER skærme
Farver: Fås kun i sort

Størrelse: Passer til 28” (700cc), og max dækbredde 42 millimeter

Vægt: 408 gram (vejet af tester)

Vejledende udsalgspris: 449,95,- kroner

 

Introduktion

SKS Germany (SKS) er et etableret brand inden for produktion af tilbehør til cykler til både landevej og mountainbikes. Jeg kender dem mest for produktion af skærme, men SKS producerer også pumper, værktøj, tasker og andet tilbehør til cykler.

 

Jeg har egentlig aldrig rigtig brudt mig om skærme på min racer/MTB. Det ser bare ikke rigtigt ud på cyklen.

 

Til gengæld er det rigtig praktisk hvis man pendler - og jo også en nødvendighed hvis man køre sammen med andre på landevejen i vinterhalvåret. Faktisk risikerer du at blive smidt hjem hvis du møder op til fællestræning uden skærme.

 

Så jeg har altid været på udkig efter et sæt skærme som er nemme at montere, men selvfølgelig også giver den nødvendige beskyttelse. Desuden så er der heller ikke mange racere / MTB, som ikke har beslag til fastmontering af skærme.

 

Test

Jeg har gennem årene haft en række SKS-skærme. Alle har været skærme som kunne monteres uden beslag på cyklen. Så skærmene har altid været monteret med medfølgende gummi-elastikker eller strips.

 

Generelt har det altid været et problem af få dem til at sidde helt godt. Enten kom de for tæt på dækket eller sad for løst.

 

Desuden så har den type skærme haft det med at have en alt for kort bagskærm. Det har især været et problem, hvis man vil skåne den bagvedliggende rytter hvis man ligger i felt.

 

Hvis du ser på skærmene i et cykelfelt på vintertræning, vil du kunne spotte mange kreative løsninger på at forlænge bagskærmen.

 

Drikkedunke skåret over på langs og sat fast med popnitter, eller forskellige stykker plastik i forsøg på at forlænge skærmen for at beskytte den bagvedliggende rytter.

 

Første gang jeg så SKS Speedrocker, syntes jeg, at det så ud som om der endelig var kommet noget som kunne tilpasses ordentligt til cyklen. Jeg var således rigtig glad for, at jeg kunne få muligheden for at afprøve den i virkeligheden.

 

Modtagelse

Her må jeg allerede indrømme at jeg havde sat forkerte forventninger til testen. Det var ikke SKS’s skyld - men min manglende evne til at læse op på lektierne.

 

Jeg havde tænkt, at skærmene primært skulle testes på min tur til og fra arbejde. Efter lidt frustrationer med at få skærmene til at sidde på raceren brugte jeg nu lidt tid til at  læse ordentligt på pakken (passer åbenbart til stereotypen, som bare går i gang uden at læse manualen først).


SKS Speedrocker er kun til cykler med skivebremser.

Så selvom de er designet til Road/Allroad - så er det altså kun til cykler med skiver.


Heldigvis er jeg også leveringsdygtig i cykler med diskbremser. Så på den igen, nu med en cykel af den rette støbning.

 

Montering

Jeg prioriter rigtigt højt, hvor nemt det er at montere skærmene. Cykelproducenter har jo hver deres løsning på hvordan for- og baggafler skal formes, og det passer ikke altid en den standard skærmproducenter har.

 

Det skal være nemt af få sat fast og skærmene skal sidde fast med den rette afstand til dækkene.

 

Jeg syntes, at SKS har fået lavet en rigtig god løsning på hvordan man kan få tilpasset monteringen bedst muligt på cyklen.

 

Forskærmen er delt i 2 - en del på hver side af forgaflen. Efter at have prøvet kræfter med manualen fik jeg monteret forskærmen og efter at have fumlet lidt med velcrobåndene gik det nu meget nemt.

 

 

Bagskærmen gik endnu lettere. Hurtigt og enkelt og med den ekstra detalje at længden på skærmen kan justeres.

 

Den kan således tilpasses, så den kan sættes fast på saddelrøret - uanset størrelsen på dit stel. Det er også muligt at tage forlængelsen af skærmen af hvis man f.eks. har gearkabel på bagsiden af saddelrøret.

 

Skærmene sættes fast på stellet med en blanding af velcro- og gummibånd.

 

Både velcro og gummibånd er godt lange og bør måske klippes lidt til. Jeg har dog kørt med dem som de er, da jeg også ville prøve at bruge skærmene til en anden cykel og det har ikke generet med de lange bånd.

 

 

Beslagene som sammen ved velcro/gummibåndene er lavet med den helt rigtige blødhed. Bløde nok til at de lige tilpasser sig stellets form, og hårde nok til at de ikke giver sig for meget under kørsel.

 

Det gør at de kommer til at siddet helt fast uden at kunne glide frem/tilbage eller op/ned. Selvom beslagene sidder virkelig godt på stellet, så medfølger der også transparente klistermærker, som du kan sætte på stellet for at beskytte lidt ekstra der hvor skærmene sidder. God detalje.

 

SKS har også gjort en del ud af, at du lige kan lave den sidste finjustering på skærmen.

 

Både for- og bagskærm har mulighed for at justere skærmstiverne, så de kommer til at sidde helt præcist. Med denne sidste justering, og lige lidt efterspænd af alle skruer, så sidder skærmene helt perfekt.

 

 

Funktion

Jeg monterede skærmene på min gravelcykel, som jeg nu både bruger til kørsel til og fra arbejde og når jeg skal have en tur i skoven, uden det skal være alt for teknisk.


Så jeg har haft muligheden for at se hvordan de fungerer på asfalt og med grus under dækkene.

 

Dækstørrelsen jeg har kørt med, har været 35 mm på landevejen og 47 mm i skoven.

 

Min første tur var i skoven. Det havde lige regnet, men underlaget var stadigvæk temmelig vådt. Normalt går der ikke mange minutter på sådan et underlag før man har de fine mørke striber op ad ryggen, og brillerne skal op på op på hjelmen, da de er blevet så mudrede, at man ikke kan se noget.


Men denne gang var det anderledes. Selvfølgelig blev jeg mudret men ikke så meget på ryggen men mest omkring sko og underben. Resten holdt sig pænt mudderfrit.

 

Jeg havde lige et problem første gang jeg kørte over nogle rødder i skoven.

 

Her røg den del af forskærmen, som sidder foran forgaffelsen ned på hjulet. Det var dog af den simple årsag, at jeg ikke havde været omhyggelig nok i min efterspænding af skruerne ved første montering.

 

Heldigvis ligger der altid et multi-tool i baglommen, så den udfordring var hurtigt klaret inden jeg var videre.

 

SKS har påpeget i deres salgsmateriale, at de har vinklet den sidste del af forskærmen som vender ind imod forgaflen for at forhindre at rytteren får vand/grus i hovedet.

 

Om det er et marketingsstunt, eller det virker ved jeg ikke helt. Jeg havde bestemt mindre grus i hovedet end normalt, men om jeg havde kunne mærke forskellen uden den lille vinkel på skærmen, ved jeg ikke.

 

 

På landevejen har de fungeret upåklageligt. De sidder helt stabilt, og der er ikke problemer med at skærmene svinger fra side til side når man står og træder og skærmene beskytter for det meste vand, som kommer fra underlaget.

 

Der har været dage, hvor jeg har været helt gennemblødt, men det har været på grund af alt det som kom fra oven - eller fra siden (når en bilist ikke helt var klar over at der var vand på vejene).

 

De dage hvor jeg har sat størst pris på skærmene har været om morgenen, hvor det har regnet hele natten og vejene stadigvæk er godt våde, men det reelt er opholdsvejr.


Der har skærmene været en fornøjelse.

 

Selvom SKS skriver, at skærmene er til dækstørrelsen mellem 28 og 42 millimeter har de også fungeret fint til mine lidt bredere gravel-dæk.

 

Som skrevet i indledningen, så er jeg helt fundamentalt typen, som ikke er meget for at køre med skærme.


Jeg syntes egentlig ikke rigtig det klæder cyklen. Så derfor har jeg også gået lidt op i hvor nemme skærmene er at få af og på. Her er Speedrocker-skærmene det bedste jeg nogensinde har prøvet.

 

Det tager et-to minutter at sætte dem på, og mindre en 30 sekunder at tage dem af.

 

Hernæst, men lige så vigtigt, så sidder skærmene helt stabilt. Jeg har tidligere brugt rigtig meget tid på at tilpasse andre skærmmodeller - både inden og under cykelturen, så Speedrocker sætter helt nye standarder for ikke fastmonterede skærme, ved at være så lette at montere og justere.

Konklusion
SKS har lavet en skærm som sætter nye standarder for skærme som ikke er fastmonteret på cyklen. De kan tilpasses nemt så de sidder helt perfekt på din cykel. Desværre så er det kun til cykler med skivebremser lige nu, at man kan få skærme som har denne monteringsform.

 

Skærmene funger godt på både landevejen og i skoven. Desuden så er de tilpas brede, så man kan bruge dem til forskellige dækstørrelser.


Sådan har vi testet: Skærmene er blevet testet i sensommeren og de første efterårsmåneder. Har brugt skærmene i alt slags vejr - undtagen snevejr, og de er blevet testet både på landevej og grus.

 

Skærmene har været monteret på 2 forskellige cykler. En gravel cykel med 47 millimeter dæk og en crosscykel med 33 millimeter dæk. Begge med skivebremser.

Stillet til rådighed af: HF Christiansen

 

TESTRAPPORT

 

Hvad er produktet lavet til?

SKS Speedrocker er lavet til landevejs- og all road-cykler med skivebremser.


De er ikke velegnede til cykler med affjedret forgaffel.

 

Hvilke særlige tekniske features har produktet?

SKS har lavet en opgradering af den sædvanlige måde hvorpå skærmene fastspændes på cyklen. Det er med de nye beslag, velbånd og gummibånd blevet langt lette af få skærmene tilpasset cyklen.

 

SKS har også fokuseret på at lave skærme som passer til cykler med disk bremser, og lavet en to-deling af forskærmen for bedre beskyttelse for rytteren imod vand og mudder og andet godt for underlaget

 

Endelig har SKS arbejdet med skjule monteringerne i selve skærmen for at give et enklere udtryk.

 

Bedøm konstruktion / udførelse

Produket er godt gennemført og der er tænkt over detajerne. Skærmene er i hård plastik, og beslagene som bruges til at montere skærmene på stellet er også plastik men i en lidt blødere udgave, så det fint tilpasses til stellet.

 

Skærmstivere er i aluminum for at give bedste mulig stivhed.

 

Bedøm produktets ydeevne

SKS Speedrocker leverer hvad de lover. Et skærmsæt som er enkelt at på- og afmontere og beskytter godt imod vand og mudder. Er brugt på forskellige cykler og det har været nemt at få tilpasset skærmene tid de forskelle der altid er mellem forskellge cykelmærker.

 

Bedøm kvalitet/holdbarhed

Skærmene virker rubuste. Jeg har ikke oplevet nogle problemer med dem i testperioden over 3 måneder. Jeg har dog ikke testet dem længe nok til at se hvordan det virker over længere tid, men SKS tror på deres produkt. SKS giver 5 års garanti!

 

Enkelte elementer som kunne volde problemer er følgende:

Skærmstivere/beslag: Ved justring er skærmstivere skal der spændes skruver i beslagene. Her angives i monteringsvejlednigen at man kun må spænde med et vist moment. Så beslagne til skærmstivere kunne gå i stykker hvis man er lidt for lemfældig med hvilken kraft man spænder disse skruer.


Gummibånd: Har tidligere oplevet at gummibånd fra SKS er blever ’sprøde’ med tiden, men det har taget et par år, før de har mister elastisitet og knækket ved påspænding. Grundet testens varighed her har det ikke været muligt at bedømme om SKS og her har forbedret det element. Tænker dog det er et generelt problem med levetid af plastic/gummibånd.

 

Bedøm vægt

Med 408 gram i angivet vægt at det et af de lettere skærmsæt på markedet. Jeg har heller ikke i testperioden tænkt på den ekstra vægt som et problem.

 

Bedøm ’Value-for-money’

Jeg syntes bestemt at man får et rigtig godt produkt til pengene her. Er klar til at købe et ekstra set hvis SKS laver et tilsvarnede produkt til cykler med fælgbremser.

 

Hvad kunne du især lide ved produktet?

SKS har taget det næste skridt i forhold at at få skærmene til at sidde godt på cyklen. Beslagene som brugers går at skærmene kommer til at sidde godt og præcist.

 

Var det noget som du ikke kunne lide?

Svært at sætte en finger på noget her. Eneste er at man efterhånden altid skal have en momentnøgle hvis man skal montere eller justere noget. Så du bør være lidt forsigtig når du spænder efter i beslagene til skærmstiverne.

 

Hvordan er prisen sammenlignet med andre, tilsvarende produkter?

Dette skærmsæt er lidt dyrere end andre skærme på markedet. Men pt. er SKS Speedrocker også lidt i en klasse for sig selv. De er lidt bredere og i min optik også lidt mere fleksibe og robuste på samme tid, så det er lidt svære at sammenligne 1:1 med andre skærme.

 

Konklusion

Nød du at benytte produktet?

 

Ja. De virkede langt bedre end forventet, og var nemme at på- og afmontere. Skærmene blev siddende som de skulle uanset om jeg kørte i skov eller på landevej.

 

Om testeren:

Alder: 51 år
Højde: 186 cm
Vægt: 78 kilo

Jeg har cyklet i: 15 år
Så ofte cykler jeg: 5 -7 gange om ugen

Jeg kører disse discipliner: Cross og Landevej (H50 Licens), men nyder også ture ud i det blå - nu også kendt som Gravel, (Fatbike, Gravelbike og MTB)

Motionsfeltet.dk's vurdering: (9/10)

Professionelle ryttere hjælper med at teste udstyr
Før en ny kollektion sendes på markedet, så går der en lang udviklingsproces forud. Ofte bliver produkter testet af verdens bedste cykelryttere, som giver deres feedback og vejledning. Så en kollektion kan forbedres, før den sendes ud til forbrugerne.
Bliv en del af cykellinjen på Idrætsefterskolen Klintsøgaard
Er du ung og leder efter et skoleophold, hvor du får mulighed for at dyrke din store passion - cykling?
Test: Garmin Tacx Flux 2 Smart
Garmin Tacx Flux 2 er den nyeste udgave af mærkets mellemklasse-model. Den er blevet opdateret på en række punkter i forhold til de tidligere generationer og har derfor en mere præcis dataindsamling, er mere støjsvag og forsynet med større watt-kapacitet.
Test: AGU Vintercykeltøj til kvinder
Det hollandske mærke AGU leverer cykeltøj til hele året. Deres vinter- og overgangskollektion byder på lækre merinouldstrøjer, bukser i vind- og vandtæt materiale og jakker med indbyggede varmepaneler, som kan give ekstra varme på de helt kolde vinterdage.
Test: AGU Vintercykeltøj til herrer
Det hollandske mærke AGU leverer cykeltøj til hele året. Deres vinter- og overgangskollektion byder på lækre merinouldstrøjer, bukser i vind- og vandtæt materiale og jakker med indbyggede varmepaneler, som kan give ekstra varme på de helt kolde vinterdage.
Test: Pirelli Cinturato Cross – Mixed Terrain
Pirelli er ikke længere kun til de 4-hjulede, men har også set muligheder i at levere dæk til cykler. Pirelli begyndte at producere dæk til landevejsraceren for nogle år siden, men er nu også tilgængelige til cross og gravel. Pirelli er kommet med en større serie til det lidt blødere underlag og her bliver cross dækkende til blandet underlag testet.
Test: Flowpillow Heat
Flowpillow Heat er et massageapparat, der i kombination med varmebehandling giver en god, dyb og effektiv massage i både velværds- og restitutionsøjemed. Den er lavet i et lækkert materiale, er overraskende robust og ikke mindst er den nem at tage med på farten.
Nye headsets på Feltet.dks webshop
Vi har fået nye lækre headsets i vores webshop. Vi giver dig her et overblik over de nye headsets.
Nye på det danske marked: Futurum med vandtæt cykeltøj
Den hollandske virksomhed, Futurum, er på vej ind på det danske cykelmarked. Futurum har allerede stor succes i Holland og Belgien med deres kollektion 4 Seasons.

Instagram #motionsfeltet

Test: Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
En vanvittig god køremaskine som ikke alene løfter arven fra en af verdens mest respekterede rammer, men formår at lægge yderligere på og derved katapultere Cannondale ind i fremtiden.
Konkurrence: Vind den nye Egde 530 eller Egde 830 fra Garmin
Garmin udlodder i samarbejde med Feltet.dk to modeller af deres nyeste cykelcomputere. Skal en af dem sidde på din cykel?
Glædelig jul til alle!
Feltet.dk, Motionsfeltet.dk og Velomio.com ønsker alle en rigtig glædelig jul!
4. søndag i advent: Fjerde fase i La Marmotte
I samarbejde med Active Alps og Feltet.dk tager Velofit dig i fire afsnit med på ruten til La Marmotte 2020. Du får et nyt afsnit hver søndag i advent, og her vil være både tips og tricks samt bud på, hvad du skal være særlig opmærksom på.
Kombinér cykeldrømme med skoleophold
Det pibler frem med talenter på den danske cykelscene. Sejre i både Grand Tours, forårsklassikere, OL, VM og EM vidner om den enorme kvalitet, de danske ryttere besidder. Har du eller en du kender drømme om at opnå det samme, eller er det lysten til socialt samvær i et læringspræget miljø, der trækker i dig, så kunne et efterskole- eller højskoleophold måske være noget for dig.  
3. søndag i advent: Tredje fase i La Marmotte
I samarbejde med Active Alps og Feltet.dk tager Velofit dig i fire afsnit med på ruten til La Marmotte 2020. Du får et nyt afsnit hver søndag i advent, og her vil være både tips og tricks samt bud på, hvad du skal være særlig opmærksom på.
Tour Transalp byder i 2020 på italienske bjerge
Et af Europas mest populære og spektakulære amatørcykelløb, Tour Transalp, har løftet sløret for den rute, der i 2020 kommer til at ligge udelukkende i Italien.
Test: SKS Speedrocker
Et sæt skærme til både skoven og landevejen, som med sin lette montering og gode beskyttelse er blandt de allerbedste på markedet.
Find julegaven til cyklisten
Har du svært ved at finde julegaven til cyklisten eller motionisten? Nu har Velomio.com løsningen til dig!
2. søndag i advent: Anden fase i La Marmotte
I samarbejde med Active Alps og Feltet.dk tager Velofit dig i fire afsnit med på ruten til La Marmotte 2020. Du får et nyt afsnit hver søndag i advent, og her vil være både tips og tricks samt bud på, hvad du skal være særlig opmærksom på.
Test: Pearl Izumi Women’s Escape Softshell Glove
Women’s Escape Softshell Glove markedsføres som en alsidig pendlerhandske, der kan bruges til de fleste udendørs aktiviteter - og her rammer Pearl Izumi plet.
Sidste chance - slå til nu: Cykelferie i Harzen
Tag en tur med Risskov Bilferie til det naturskønne Harzen, hvor der er masser af muligheder og udfordringer for cykelture for motionister og mere krævende ruter med mountainbikes og racercykler.
1. søndag i advent: Første fase i La Marmotte
I samarbejde med Active Alps og Feltet.dk tager Velofit dig i fire afsnit med på ruten til La Marmotte 2020. Du får et nyt afsnit hver søndag i advent, og her vil være både tips og tricks samt bud på, hvad du skal være særlig opmærksom på.
Produktnyt: Isadore lancerer den mest synlige jakke
Stilfuld og reflekterende - og samtidig underspillet.
Maxxis Bike Transalp 2020: MTB-ruten er klar
Det kommer ikke til at skorte på bjergtagende landskaber, fantastiske udsigter og uprøvede mountainbike-trails, når 2020-udgaven af Maxxis Bike Transalp i 2020 løber af stablen - ruten er netop offentliggjort.

Seneste indlæg i debatten

> Så når du skal køre langt, skal du selvfølgelig træne det. Kom op over 100 km og op til 150. Mange af dem - det giver også erfaring i at sidde længe i sadlen. I og for sig korrekt. Omvendt, så er restitutionsbehovet altså ret stort efter en 150 km. tur selv i roligt tempo. Specielt hvis ikke man i forvejen har mange km i benene. Jeg synes jeg jeg normalt er i rimelig form og kører over 10.000 km om året. Men de rigtig lange ture på 120-140 km. skal jeg ikke have ret mange af uden at det forstyrer den øvrige træning. Dilemmaet er, at på fem måneder er der ikke megen tid tll både at opbygge sin form progressivt og så nå at køre (mange) lange træningsture. Det bliver hurtigt "crash training". Hvis jeg var trådstarter ville jeg mere planlægge min træning ud fra konsistens og progression end et forsøg på at nå at køre mange lange ture. Og så må man se hvor langt det bringer en.Jeg overvejer et nyt hjulsæt, og har kig på Bontrager Aeolus Pro 3v Disc. Det skulle så vidt jeg kan se leve op til kraveneRyttere som Egan Bernal, Remco Evenepoel og Mathieu van der Poel er trods deres få sæsoner på højeste landevejsniveau allerede blandt cykelsportens absolut stærkeste ryttere, og det har imponeret ASO-direktør, Christian Prudhomme. Læs artiklen her https://www.feltet.dk/nyheder/prudhomme_roser_stortalenterne_bryder_med_moenstrene/Paragraf 49 siger bl.a. " ......må cyklister ikke køre ved siden af hinanden, medmindre færdselsforholdene tillader eller nødvendiggør dette." Så som jeg tillod mig at antage før...IKKE forbudt. ...og som jeg skrev tidligere ... " det matematiske/tidsmæssige grundlag er det samme..." ALTSÅ...Hvis X ryttere kører enkeltvis, vil den tid en billist skal befinder sig helt eller delvist i venstre vognbane (og i fare for at møde modkørende/tilkørende fra sidevej m.m. ) være lidt mindre end dobbelt så lang, som hvis de kørte to og to (der bruges samme tid på at trække ud/trække tilbage). Er det helt sort snak??

Vær med i klubben - find en cykelklub i nærheden af dig

Team Motionsfeltet.dk

Vil du også gerne deltage i cykelløb i ind- og udland?

Professionelle ryttere hjælper med at teste udstyr
Før en ny kollektion sendes på markedet, så går der en lang udviklingsproces forud. Ofte bliver produkter testet af verdens bedste cykelryttere, som giver deres feedback og vejledning. Så en kollektion kan forbedres, før den sendes ud til forbrugerne.
Bliv en del af cykellinjen på Idrætsefterskolen Klintsøgaard
Er du ung og leder efter et skoleophold, hvor du får mulighed for at dyrke din store passion - cykling?
Test: Garmin Tacx Flux 2 Smart
Garmin Tacx Flux 2 er den nyeste udgave af mærkets mellemklasse-model. Den er blevet opdateret på en række punkter i forhold til de tidligere generationer og har derfor en mere præcis dataindsamling, er mere støjsvag og forsynet med større watt-kapacitet.
Test: AGU Vintercykeltøj til kvinder
Det hollandske mærke AGU leverer cykeltøj til hele året. Deres vinter- og overgangskollektion byder på lækre merinouldstrøjer, bukser i vind- og vandtæt materiale og jakker med indbyggede varmepaneler, som kan give ekstra varme på de helt kolde vinterdage.
Test: AGU Vintercykeltøj til herrer
Det hollandske mærke AGU leverer cykeltøj til hele året. Deres vinter- og overgangskollektion byder på lækre merinouldstrøjer, bukser i vind- og vandtæt materiale og jakker med indbyggede varmepaneler, som kan give ekstra varme på de helt kolde vinterdage.
Test: Pirelli Cinturato Cross – Mixed Terrain
Pirelli er ikke længere kun til de 4-hjulede, men har også set muligheder i at levere dæk til cykler. Pirelli begyndte at producere dæk til landevejsraceren for nogle år siden, men er nu også tilgængelige til cross og gravel. Pirelli er kommet med en større serie til det lidt blødere underlag og her bliver cross dækkende til blandet underlag testet.
Test: Flowpillow Heat
Flowpillow Heat er et massageapparat, der i kombination med varmebehandling giver en god, dyb og effektiv massage i både velværds- og restitutionsøjemed. Den er lavet i et lækkert materiale, er overraskende robust og ikke mindst er den nem at tage med på farten.
Nye headsets på Feltet.dks webshop
Vi har fået nye lækre headsets i vores webshop. Vi giver dig her et overblik over de nye headsets.
Nye på det danske marked: Futurum med vandtæt cykeltøj
Den hollandske virksomhed, Futurum, er på vej ind på det danske cykelmarked. Futurum har allerede stor succes i Holland og Belgien med deres kollektion 4 Seasons.

Motionsfeltet.dk   •   Åsvinget 5   •   9800 Hjørring   •   Tlf. 5155 8966   •   info@motionsfeltet.dk

Andet