09.08.2022 @ 07:00

Det er efterhånden ved at være klart, at gravel er kommet for at blive.
Det har Assos også lært og er kommet med en dedikeret gravel-kollektion, osm vi har testet fra Påske og frem til midt på sommeren. Det har været et godt bekendtskab og Assos præsenter også lidt nyt. Tøjet er blevet testet i alt slags vejr og på mange forskellige distancer.

Fakta
Producent: Assos
Produkter:
Assos Mille GTC Jersey C2 - kr. 999,-
Assos GTC Kiespanzer Bib shorts C2 - kr. 1879,-
Assos Mille GTC Zeppelin Cargo Shorts C2 - kr. 1249,-

 

Størrelse: Large


Introduktion

Der er vist kendt for de fleste, at Assos er high-end kvalitetsprodukter fra Schweiz. De har leveret tøj til World Tour-hold, men nok mest af alt til cykel-connaisseuren som ved, at man selv må til pengepungen hvis man vil leve op til Assos’ motto: ”Sponsor Yourself”.

 

Assos har altid evnet at tænke både form og funktion uden at gå på kompromis med kvaliteten. I dene sæson har schweizerne lanceret en kollektion rettet mod gravel - GTC-serien.

 

Vi har gennemtestet tøjet over ne lang periode for at finde ud af, hvor det er anderledes og hvad det kan.


Test

Efter modtagelse er tøjet blevet testet flittigt i alt slags vejr. Assos har lavet en kategorisering på deres tøj, som angiver til hvilken sæson man bør bruge tøjet. Gravel kollektionen har en sæsonindikation der angiver, at tøjet bør bruges forår og sommer (range 1.3 eller 2.3), så perfekt timing til dette.

 

Jeg mistænker dog lidt schweizerne at tænke på forår, når de ser ud af vinduet i det sydlige Schweiz tæt ved Como og Varese - og ikke det kolde og våde nord.

 

Vi har testet trøje, bibshorts og de løse cargoshorts.

 

Test af gravel cykelbukserne

Modellen med det mundrette navn; Assos GTC Kiespanzer Bib Shorts C2, er designet med henblik på komfort og funktionalitet. Som forberedelse til testen havde jeg læst på Assos’ hjemmeside og undrede mig især over den feature man havde med at lave lommer på ryggen, lige under bukseselen. Umiddelbart tænkte jeg, at det ville være svært og upraktisk at få fat i noget fra buksen som var dækket at trøjen. Så det var noget jeg så frem til at teste af i praksis, eller om det bare er et marketingstunt.

 

Bibs’ene har krydsseler, to lommer lige under selerne, en lomme på hver side lårene, og stoffet er med let kompression ifølge Assos.

Stoffet er ånd- og strækbart og buksen er designet med udgangspunkt i racemodellerne, tilføjet lidt komfort og praktik. Buksebenene er standard længde og holdes på plads med et silikonebånd. Puden i buksen er designet af flere lag og der er fokus på, at den skal skabe komfort på de lange dage.

 

Lad det være sagt med det samme. Jeg syntes buksen sidder perfekt. Sidder tæt uden at stramme, og puden er bare i orden. Den sidder perfekt og bliver siddende på turen uden at give anledning til ubehag eller at stramme de forkerte steder.

 

Som noget af det første, ville jeg teste de to lommer, som Assos har syet ind på stopperne på ryggen. Her må jeg indrømme, at jeg blev positivt overrasket. Først og fremmest fordi de var nemme at komme til, når man sidder let foroverbøjet på cyklen. Desuden sammen med gravel-trøjen, som sidder lidt løsere end en almindelig landevejstrøje, var det utroligt nemt at komme til lommerne på buksens stropper. Faktisk nemmere end når jeg skal til lommerne på min landevejstrøje. Lommerne på gravel-shortsene er mere i en naturlig vinkel, når de halvstive skuldre/arme skal række bagud. Endvidere så er der syet en lille strop på kanten af lommen, så lommen er nem at åbne med den ene finger. Det virker - også i virkeligheden.

 

Gravelbibs med lommer på lår og lige under selerne. Lommerne under selerne er påsyet en lille strop som gør det nemt at komme til lommen.

 

Lommerne på siden af lårene er et tyndt net lignende stof, som er syet uden på buksen. Lommerne holder nemt et par geler eller lignende - også uden det generer eller man frygter de falder ud. Eneste lille minus er nok at det ikke helt bliver godkendt på Velominati. Ikke helt sikker på at der overholder lirefaktoren med ekstra ’tykke lår’ når man sidder lommerne fyldt med geler eller andet godt. Men det er utroligt praktisk og nemt tilgængeligt at have energi eller andre genstande man har behov for ofte liggende i ’lårlommen’. Jeg har også prøvet at lægge min telefon i lommen, men det var jeg ikke helt tryg ved. Syntes måske også det var for stor en klods at have på benet.

 

Ret hurtigt efter jeg fik tøjet tilsendt, tog jeg på en tur over to dage, med overnatning i shelter, hvor jeg brugte dette. Det var en tur som både var dejligt forårsvejr, men også 7 grader og regnvejr. Udover dette sæt, havde jeg også svedtrøje, løse knæ og ærmer, samt en regnjakke. Bukserne gav ingen problemer undervejs, og de tørrede også fint i shelteret til andendagen.

 

Der er god plads i lommerne både bagpå og på siden af bibshortsene.

 

Nu reklamerer Assos også med, at bukserne giver let kompression. Jeg må dog indrømme, at jeg har svært ved at vurdere, om de bukser giver nogen fordel på den konto.

 

Overordnet har Assos lykkedes rigtig godt med at skabe et par gravel-bukser, som er tænkt til de lange dage på cyklen, hvor de også skal være praktiske. De står dog ikke lige så skarpe i udseende som andre Assos bukser pga. lommerne på siden. Det ser bare ikke lige så godt ud, som et stykke ensartet stof. Men her har Assos nok tænkt at funktion slår udseende, hvilket jeg er enig i.

 

Jeg har brugt bukserne jævnligt over godt tre måneder og det er ikke til at se på dem at de er blevet brugt. De vil kunne holde et masser af ture de næste mange år.

 

Gravel cykeltrøje

Assos’ graveltrøje; Mille GTC Jersey C2 er tænkt som en blanding af en landevejs- og trail-trøje. Stoffet - Triangle - er det samme som Assos bruger til deres Trail-trøje, som strækker fint i bredden, men holder strukturen i længden. Trøjen har en lomme foran med lynlås i venstre side, og en ¼ længde lynlås i toppen til halsen.

 

Assos graveljersey. Ikke så meget spræl, men passer godt til resten af serien.

 

Modellen jeg har testet, er i farven torpedo-grå (på dansk grå og sort). Meget stilren og passer godt til de sorte bukser.

 

Jeg har altid kørt mine gravel ture med traditionelle landevejstrøjer, så jeg skulle lige vænne mig til en trøje, som sidder lidt løsere. Det er dog en dejlig fri fornemmelse uden den stramtsiddende lycra, og passer godt til at man skal være lidt mere loose på grusstierne.

 

Trøjen fungerer rigtigt godt, når man sveder. Den bliver ikke tung og klam, men man ånder godt i den. På samme måde som bukserne, tørrer den også hurtigt, så den er klar til næste dag.

 

Jeg har dog ikke helt forstået ideen med lommen på forsiden af trøjen. I og med trøjen sidder lidt løsere, så skal man ikke have noget i trøjen, som vejer for meget, ellers sidder det og generer når man cykler. Assos skriver selv at lommen er til ’personlige ejendele’, så de tænker vel på kreditkort, sygesikring, lidt sedler til cafekaffen. Det dur i hvert tilfælde ikke til en mobiltelefon. Den er for tung. Lynlåsen til lommen er heller ikke lige så nem at bruge med en hånd, da trøjen giver sig lidt samme retning, når man forsøger at åbne eller lukke.

 

Lomme på jersey. Har prøvet at komme min telefon i som jeg altid har i et vandtæt hylster. Det var der ikke rigtig plads til. Men kreditkort og sygesikring passer fint her.

 

Endvidere så forstår jeg heller ikke, at man har lavet en trøje med kun en ¼ lynlås. Nu kan det være fordi, at jeg kommer fra landevejen, og har altid haft trøjer som kunne lynes helt op. Det ville jeg også foretrække på en gravel trøje, endda med en ekstra mulighed for også at kunne lyne op nedefra. Det eneste jeg kan tænke mig er årsagen til den ¼ lynlås, er at man naturligvis sikrer en større fleksibilitet i trøjen, da den ikke bliver brudt af lynlåsen. Men for mig er temperaturregulering vigtigere, end at trøjen lige er lidt mere fleksibel.

 

Cargo cykelshorts

Det sidste element jeg har testet i Assos gravel serie er; Mille GTC Zeppelin Cargo Shorts C2. Et par shorts man tager over sine bibs og som er med til at beskytte dig mod mudder, vand eller lige give den ekstra isolering man har behov for, når det er lidt koldere.

 

På samme måde som graveltrøjen er disse shorts også inspireret af Assos’ Trail-serie. Disse shorts er dog lidt kortere i benene, sidder en smule mere tæt, dog med mulighed for at man kan gøre bene lidt bredere ved at lyne op. Udover lynlås til benene, så er der også en lomme med lynlås på hvert ben. De er lavet af et letvægtsstof, som også er strækbart, slidstærkt og vandafvisende med en DWR-behandling. Shortsene går lidt højt over lænden og bliver holdt godt på plads med elastik. Assos har herudover forsynet dem med refleks, som sidder på bagsiden af hvert lår. En flot detalje er de to lynlåse til henholdsvis ben bredde og lommen. Nederste lynlås, som gør benet lidt bredere, går direkte over i lynlåsen til lommen. Lavet så det ser ud som en lang syning på siden.  

 

Assos Cargo Shorts. Lynlås til benbredde og lomme går ud i et. Elegant lavet.

 

Første gang jeg brugte Cargo shortsene var på min langtur til Skagen. Jeg tog dem med fordi de ikke fyldte noget, og vejer næsten ingenting. Det var nok den bedste beslutning jeg tog på den tur. Assos skriver i deres beskrivelse om shortsene, at man har forsynet dem med refleks, så du også kan ses hvis dine rejseplaner gør, at du ankommer efter solnedgang.
Jeg ankom efter 23.00 til shelteret, og havde kørt en del timer i mørke på midtjyske landeveje, så jeg var rigtig glad for mere refleks. Endvidere så gav shortsene også lige den ekstra varme jeg havde behov for, efter at solen var gået ned. På andendagen af turen var de shorts også stærkt medvirkende til at jeg ikke frøs til is. De fungerede helt perfekt til at holde den kolde regn ude fra lårene.

 

Jeg var også lidt skeptisk, om de nu også kunne blive siddende ordentligt ud over mine bibs, da der kun er en elastik og lidt silikone til at holde bukserne på plads. Men det fungerer. Jeg har på intet tidspunkt følt trang til at rette på shortsene, efter de er taget på. De bliver siddende hvor de skal og de genererer heller ikke i den konstante bevægelse, man har på cyklen. Heller ikke på de lidt mere tempofylde ture på grus, eller MTB-stierne har de generet. Med andre bukser har jeg nogle jeg oplevet, at bagdelen af cykelbuksen har kunne fange saddelspidsen når man rejser sig, men det har jeg ikke oplevet når jeg har kørt med dem. De sidder, hvor de skal.

 

Jeg forstår ikke helt navnet; Cargo. Med Cargo tænker jeg umiddelbart at man skulle last mere end ved andre bukser. Det syntes jeg ikke helt disse bukser giver mulighed for. De har godt nok to lommer på hver side, men man har ikke lyst til at fylde for meget i dem. Endvidere, når man bruger dem ud over gravel-bibshortsene, så kan man ikke komme til de lommer, som sidder på disse. Her kunne det have være smart, at man havde kunne lyne cargobukserne helt op så man kunne komme ind til bib-lommerne. Men det er også det eneste lille minus jeg kan se ved disse shorts - og ikke nok til at fjerne min totale begejstring.

 

Der er plads i lommerne på Cargo-shortsene. Men desværre kan man ikke komme til de lommer som er på bibshortsene underneden.

 

Udover jeg syntes, at de fungerer rigtig godt på cyklen, så har jeg også prøvet at snige dem på som shorts, når jeg ikke lige er på cyklen. Jeg kan i skrivende stund afsløre, at de er med på sommerferien, og hustruen har endnu ikke kommenteret på shortsene. Jeg syntes de sidder utroligt behageligt og er perfekt til en strandtur eller hvor man bare slentrer ned ad strøget. Ingen i familien har endnu nævnt modepolitiet, så måske tager jeg chancen i morgen og tager dem på, når vi skal på bytur i Milano, hvor de lover 33 grader.

 

Konklusion
Assos kan noget med cykeltøj, og nu også graveltøj. Assos er dyrt, men det er bare også rigtig god kvalitet. Hvis du regner på Total Cost of Ownership (TCO), så tror jeg ikke at Assos ikke er et dyrere bekendtskab end de billigere mærker.

 

Jeg syntes, Assos er kommet godt fra start med deres gravelserie. Bibs’ene lever op til alle min (høje) forventninger, og har en ekstra lille genistreg med lommer på stropperne. Trøjen syntes jeg mangler lidt funktion, men er utrolig lækker at have på og fungerer godt i både kulde og varme. Jeg er solgt til cargo-shortsene. Jeg har kørt med andre overtræksshorts, men disse her sidder bare, er stilrene og ser ud til at kunne holde rigtig godt.

 

Alle dele er blevet vasket mange gange, og ser næsten stadigvæk ud, som dagen jeg modtog dem. Der er lidt blankt på bagdelen af bibshortsene efter mange timer med vand og mudder, men ellers er der ikke noget slid at se.

 

Sådan har vi testet. Testet over tre måneder siden påske i alt slags vejr. Tøjet er brugt på gravel, MTB og landevej, og brugt i mere end 30 timer.


Stillet til rådighed af: Assos Danmark

 

Det danske landshold udtaget til cross-VM
Den 4.-5. februar er der VM i cross i hollandske Hoogerheide, hvor et ungt dansk landshold stiller til start. 
Sæsonmanagerspillene er åbnet - 40.000 kroner i startpuljen
Er du klar til cykelsæsonen 2023? Nu er Feltet.dk's to store sæsonmanagerspil åbnet for tilmelding! Vi har puttet 40.000 kroner samlet i startpuljerne, så hvis du sætte de andre manager af, så er det kontant afregning!
Fini og Degns hold med store nyheder
Malene Degn og Sebastian Finis hold skifter sponsorer, får nyt navn og et helt nyt cykelmærke.
Spilstart rykket til Tour Down Under-managerspillet
Er du klar til WorldTouren? Sæt dit managerhold inden tirsdag klokken 08.30!
Test: Mavic Crossmax SL Ultimate 25 / Conway RLC FS 7.9
Hvor stor forskel gør det for en god cykel at få skiftet standardhjulene ud med et sæt i topklasse? Det prøver vi at give et bud på med denne test, hvor vi tester Conways full suspension MTB med en seriøs opgradering på hjulfronten.
Kom til Tysklands største cykelfestival BEMER Cyclassics
Kom til Tysklands største cykelfestival BEMER Cyclassics i Hamborg søndag den 20. august 2023. Cykl selv med og se WorldTour-løbet.
Løbsberetning: BEMER Cyclassics Hamburg 2022
Tine Mathiesen fortæller her om sin oplevelse ved motionsløbet Bemer Cyclassics i Hamborg.
Test: Canyon Lux WC CFR team
Den konstante udvikling af materialer og teknologi, giver os motionister bedre og hurtige cykler. Og Canyon har med deres topmodel af deres lagt endnu et lag på når det gælder om at komme først til stregen.
Produktfokus: DT Swiss leverer populære hjulsæt
DT Swiss har produkter til stort set alle kategorier blandt andet MTB, landevej, Gravel, Cross Country, E-MTB og flere. 

Instagram #motionsfeltet

ANNONCE

Glædelig jul til alle
Feltet.dk og Motionsfeltet.dk ønsker alle en rigtig glædelig jul!
Test: Assos Löwenkralle jakke
En spændende opfindelse fra Assos, som giver mulighed for at lave en fleksibel og lækker jakke om til en styrtaske, så man kan have den med overalt. Som altid leverer Assos sublim kvalitet og løsninger.
Klar til cykelsæsonen? Opret en spillekonto - Få 1000 kr i velkomstbonus og 2 managerhold
Feltet.dk har lavet en samarbejdsaftale med spiludbyderen ComeOn, som gælder hele VM-slutrunden i fodbold. Det er en aftale, som sender Feltet.dk's brugere i udbrud, når det kommer til gambling på sportsbegivenheder eller casino. Vi tilbyder i samarbejde med ComeOn helt op til 1.000 kroner i bonus og to gratis managerhold til 2023-sæsonen.
Test: Trek Commuter Pro RT og Flare RT lygtesæt
Lygtesættet fra Trek bestående af Commuter Pro RT-forlygte og Flare RT-baglygte dækker rigeligt de behov, du har som cykelrytter eller cykel-pendler i vinterhalvåret. Lygtesættet gør dig synlig på god afstand, blænder ikke modkørende og kan forbindes med hinanden, så du kan styre begge lygter på én og samme tid.
En aften med Jens Voigt - The Shut Up Legs Tour
Unik aften med en af cykelsportens mest elskede karakterer, den tyske tempomaskine, speedsnakker og standupkomiker, tyske Jens Voigt. 
EL-pendlercykel EL-ler ej?
Kan der blive en vaskeægte EL-cykelpendler ud af en racerrøv? Cykelmosteren Tine Mathiesen har de seneste måneder testet en EL-pendlercykel. Læs om hendes erfaringer og konklusioner med en EL-cykel i denne artikel.
Test: Polar Pacer Pro løbe- og multisportsur
Polar Pacer Pro er Polar’s nyeste multisportsur, som ligger i den prisvenlige ende, med et funktionsspektrum, der ikke lader meget tilbage at ønske. Med dette ur på håndleddet bliver dine fysiologiske data ”registreret” 24/7. Det sidder ubemærket på armen og uanset sportsgren eller navigationsopgave, så kan denne ”schweizerkniv” af et ur, løse opgaven. Uden touch-skærm, men button-only betjening skæmmer bestemt ikke betjeningsoplevelsen, ligesom uret imponerer med en forrygende betjeningshastighed.
Anmeldelse: Pro Cycling Quiz
Feltet.dk har anmeldt brætspillet Pro Cycling Quiz.
Feltet.dk lancerer "Jul i Feltet"
Feltet.dk lancerer en julekalender, som kommer på sitet fra den 1. til den 24. december med forskellige cykelkendisser.
Cykelbrands advarer om falske hjemmesider og webshops
Falske hjemmesider og webshops, der henviser til FSA og VISION uden autorisation, er på spil.
Boganmeldelse: Mads P - Væddeløber og Verdensmester
Sin unge alder til trods har Mads Pedersen allerede opnået mere end mange etablerede stjerner når gennem en hel karriere. I sin selvbiografi, der er skrevet sammen med Per Bausager, kommer hovedpersonen omkring alt fra verdensmesterskab til vanvittige træningspas og vilde finaler.
Kom på billig cykelferie på Mallorca
Har du lyst til at køre på lækre racercykler på skønne Mallorca, så er Python Camp Mallorca måske lige noget for dig?
Oplev det bedste af Sierra Nevada på cykel
Det lyder som opskriften på den perfekte cykeldestination; masser af bjerge med hårnålesving og panoramiske udsigter, hyggelige tapasbarer i de små landsbyer og endelig mulighed for at slutte dagen med en svømmetur i Middelhavets blå bølger. Alt det kan man opleve, hvis man besøger ”Cycle Sierra Nevada” i det sydlige Spanien.
Tacx lancerer en ny indendørscykel
Alt i én indendørs smart bike tilbyder en af de mest præcise, realistiske og støjsvage indendørs cykeloplevelser - plus en fuldt justerbar pasform.
Test: Rapha Pro Team Training – efterårstøj
Lækre produkter i høj kvalitet, hvor især bukserne lukker et hul i markedet, som denne tester har efterlyst. 

ANNONCE

Seneste indlæg i debatten

Efter halvandet år øjner Lizzie Deignan et comeback ude i horisonten. Læs artiklen her https://www.feltet.dk/nyheder/trek-stjerne_forklarer_roubaix-fravalg_og_udpeger_comeback/I gamle dage åbnedes det tidligere sprinterløb altid med en klassisk sprinteretape, men sådan er det ikke længere. For fjerde år i træk skal rytterne nemlig slutte med den korte bakke Cote de la Tour i Bellegarde, hvor sprinterne ganske vist stadig står stærkt, men hvor de mere holdbare typer har overhånden. Forinden er der dog lagt op til et gedigent sidevindsdrama, da mistralen vil blæse kraftigt - akkurat som den gjorde, da samme etape eksploderede til atomer i 2020 og 2022, hvor det i sidstnævnte tilfælde var en suveræn Mads Pedersen, der sejrede. Læs artiklen her https://www.feltet.dk/nyheder/optakt_1_etape_af_etoile_de_besseges_2023/Jeg fik en tanke da jeg kørte forbi en nu lukket cykelhandler på vej hjem fra arbejde. Er cykelindustrien - og måske i endnu højere grad cykelbutikkerne - i krise? Hvis man følger diverse cykel-relaterede YouTube kanaler, så skorter der ikke på forudsigelser om at 2023 vil være et kriseår for cykelindustrien. https://www.youtube.com/results?search_query=bike+industry+crisis+2023 Hypotesen er at den store efterspørgsel efter cykler under coronaen kombineret med problemer med forsyningskæder har ført til meget store forudbestillinger af cykler og udstyr i alle led af forsyningskæderne. Med en lurende recession og faldende efterspørgsel er der alt for meget hel og halvfærdigt cykeludstyr på lager i alle led. Jeg tænker heller ikke at timingen i forhold til fokus på high-end udstyr som elektroniske gear kommer belejligt i en periode med en stigende prisfølsomhed. Nogle af de store producenter (f.eks. Specialized og Giant) er allerede begyndt at forberede sig i form af fyringer og længere betalingsfrister til deres underleverandører. Jeg har nok haft den tanke, at det blot ville være en naturlig korrektion til et overophedet marked og at det måske ville være en fordel for os forbrugere. Dels i form af lavere priser og dels fordi det kan blive nemmere at skaffe cykler og dele. Men er det kun godt for os forbrugere? Når jeg kigger lidt tilbage kan jeg konstatere, at den cykelforretning jeg havde 100 meter fra min hoveddør er lukket (det var en kædebutik og ikke der jeg handlede allermest). Den cykelhandler jeg købte min gravelcykel hos (og fik cykel serviceret hos) har jeg lige opdaget er lukket og under konkursbehandling. Og dertil den nævnte lukkede cykelhandler jeg kørte forbi på vej hjem. Det ligner lidt en trend. Retfærdigvis er der også åbnet cykelforretning i København inden for det seneste år (https://www.giantstore-andreas-lund.dk/dk). Interessant nok arbejder netop Giant på salg direkte til forbrugeren i nogle markeder - dog med mulighed for at cykelhandleren kommer og samler cyklen. https://www.bikeradar.com/news/giant-to-offer-consumer-direct-sales-in-the-uk/ Hvad er jeres oplevelse? Lukker cykelhandlerne omkring jer? Vil i alligevel hellere handle på nettet end hos en cykelhandler? Uno-X har netop påbegyndt sin sæson, og fra onsdag skal fem danskere i aktion, i tillæg til de to som allerede er det.  Læs artiklen her https://www.feltet.dk/nyheder/dansker-optakter_den_store_tour-chance_-_og_hvad_ellers/

Vær med i klubben - find en cykelklub i nærheden af dig

Team Motionsfeltet.dk

Vil du også gerne deltage i cykelløb i ind- og udland?

ANNONCE

Det danske landshold udtaget til cross-VM
Den 4.-5. februar er der VM i cross i hollandske Hoogerheide, hvor et ungt dansk landshold stiller til start. 
Sæsonmanagerspillene er åbnet - 40.000 kroner i startpuljen
Er du klar til cykelsæsonen 2023? Nu er Feltet.dk's to store sæsonmanagerspil åbnet for tilmelding! Vi har puttet 40.000 kroner samlet i startpuljerne, så hvis du sætte de andre manager af, så er det kontant afregning!
Fini og Degns hold med store nyheder
Malene Degn og Sebastian Finis hold skifter sponsorer, får nyt navn og et helt nyt cykelmærke.
Spilstart rykket til Tour Down Under-managerspillet
Er du klar til WorldTouren? Sæt dit managerhold inden tirsdag klokken 08.30!
Test: Mavic Crossmax SL Ultimate 25 / Conway RLC FS 7.9
Hvor stor forskel gør det for en god cykel at få skiftet standardhjulene ud med et sæt i topklasse? Det prøver vi at give et bud på med denne test, hvor vi tester Conways full suspension MTB med en seriøs opgradering på hjulfronten.
Kom til Tysklands største cykelfestival BEMER Cyclassics
Kom til Tysklands største cykelfestival BEMER Cyclassics i Hamborg søndag den 20. august 2023. Cykl selv med og se WorldTour-løbet.
Løbsberetning: BEMER Cyclassics Hamburg 2022
Tine Mathiesen fortæller her om sin oplevelse ved motionsløbet Bemer Cyclassics i Hamborg.
Test: Canyon Lux WC CFR team
Den konstante udvikling af materialer og teknologi, giver os motionister bedre og hurtige cykler. Og Canyon har med deres topmodel af deres lagt endnu et lag på når det gælder om at komme først til stregen.
Produktfokus: DT Swiss leverer populære hjulsæt
DT Swiss har produkter til stort set alle kategorier blandt andet MTB, landevej, Gravel, Cross Country, E-MTB og flere. 

Motionsfeltet.dk   •   Åsvinget 5   •   9800 Hjørring   •   Tlf. 5155 8966   •   info@motionsfeltet.dk

Andet

x