Feltet.dk er aktiv på de sociale medier, men primært har fokus været på Facebook, Twitter og YouTube. Nu øges aktiviteterne til at omfatte Instagram.
"Vi har forsømt det sociale medie, Instagram, men fra og med december 2021, så vil aktiviterne blive øget på dette medie," forklarer Feltet.dks chefredaktør Jesper Johannesen.
I dag er vores primære målgruppe mænd fra 30-60 år. For år tilbage var det hele 95% af brugerne, som var mænd, men det har ændret sig.
"I dag hedder den 70-30%. Vi har øget antallet af brugere, og vi har også gået forrest i dækningen af kvindecyklingen både på landevejen, banen og i mountainbikesporten," forklarer chefredaktøren og tilføjer:
"Vi håber på, at vi med vores Instagram satsning også kan tiltrækkke det lidt yngre publikum til vores medie."
Følg Feltet.dk på Instagram
Nyt design lanceres i 2022
Feltet.dk kommer til at skifte layout løbende i 2022. Vi har arbejdet i halvandet år på en ny platform, som er bygget på en mere moderne teknologi, hvilket giver flere muligheder.
"Under coronakrisen gik vi i gang med at planlægge et helt nyt design til Feltet.dk, og det glæder vi os til at lancere," forklarer udviklingschef Anders Engbo Christiansen.
"Feltet.dk startede i 2003, og dengang var mobilen ikke så dominerede, som den er i dag. Derfor har vi bygget websitet på en ny, hurtigere og bedre teknologi, som vi forventer os meget af."
Udviklingschefen holder kortene tæt ind til kroppen i forhold til, hvad brugerne kan vente, men hårdt presset siger han blandt andet:
"Nøgleordene må være: nemmere at interagere brugerne imellem, nyt design, responsive design og en mere overskuelig forside."
Noget af de nye design forventes lanceret i starten af 2022.
ANNONCE
ANNONCE
Vær med i klubben - find en cykelklub i nærheden af dig
Vil du også gerne deltage i cykelløb i ind- og udland?
ANNONCE
Motionsfeltet.dk • Åsvinget 5 • 9800 Hjørring • Tlf. 5155 8966 • info@motionsfeltet.dk • Cookieindstillinger