Ved at bruge vores tjenester accepterer du samtidig vores brug af cookies.OKLÆS MERE OM COOKIES »

Tilføj dit motionscykelløb

MotionsFeltet.dk giver dig mulighed for at tilføje dit motionscykelløb til vores database!

Det eneste du skal gøre er at udfylde og indsende nedenstående formular. Derefter validerer vi oplysningerne, og såfremt vi render ind i nogle spørgsmål kontakter vi dig.

Kan vi ikke validere oplysningerne forbeholder vi os ret til at afvise optagelse i databasen, og har du spørgsmål til løbsoprettelser, så send en mail på info@motionsfeltet.dk.

OBS: Dit motionscykelløb vil først være mulig at finde på vores sider, når oplysningerne er valideret.

Generelle oplysninger

Løbets navn:

Startdato:

Evt. slutdato:

* Angives hvis startdato er forskellig fra slutdato

Startsted, vej og nr.:

Startsted, postnr.:

Type(r)

Bane
Cross
Kvindeløb
Landevej
Mix
MTB
Parløb

Løbsform

Distance
Løb på tid

Distance(r)

Angiv distancer eller tid:

Flere distancer eller tidsrammer, adskilles med et komma. Eksempelvis skrives 5 km, 10 km og 15 km, som: 5,10,15 og tidsrammer på 2 timer, 12 timer og 15 timer skrives ligeledes: 2,12,15
Indeholder tidsrammen og distancen hhv. timer og minutter eller kilometer og meter, angives dette med punktum. Eksempelvis skrives 2 timer og 30 minutter som: 2.30 (ligeledes skrives 3½ km: 3.5)

Kategori(er)

Enkeltstart
Etapeløb
Fællesstart
Holdløb
Parløb

Klasse(r)

Børn
Licens
Motionister

Kontakt oplysninger

Arrangør:

Kontaktperson:

Telefonnummer:

Email:

Links

Website:

Tilmelding:

Resultat:

Seneste indlæg i debatten

> Så når du skal køre langt, skal du selvfølgelig træne det. Kom op over 100 km og op til 150. Mange af dem - det giver også erfaring i at sidde længe i sadlen. I og for sig korrekt. Omvendt, så er restitutionsbehovet altså ret stort efter en 150 km. tur selv i roligt tempo. Specielt hvis ikke man i forvejen har mange km i benene. Jeg synes jeg jeg normalt er i rimelig form og kører over 10.000 km om året. Men de rigtig lange ture på 120-140 km. skal jeg ikke have ret mange af uden at det forstyrer den øvrige træning. Dilemmaet er, at på fem måneder er der ikke megen tid tll både at opbygge sin form progressivt og så nå at køre (mange) lange træningsture. Det bliver hurtigt "crash training". Hvis jeg var trådstarter ville jeg mere planlægge min træning ud fra konsistens og progression end et forsøg på at nå at køre mange lange ture. Og så må man se hvor langt det bringer en.Jeg overvejer et nyt hjulsæt, og har kig på Bontrager Aeolus Pro 3v Disc. Det skulle så vidt jeg kan se leve op til kraveneRyttere som Egan Bernal, Remco Evenepoel og Mathieu van der Poel er trods deres få sæsoner på højeste landevejsniveau allerede blandt cykelsportens absolut stærkeste ryttere, og det har imponeret ASO-direktør, Christian Prudhomme. Læs artiklen her https://www.feltet.dk/nyheder/prudhomme_roser_stortalenterne_bryder_med_moenstrene/Paragraf 49 siger bl.a. " ......må cyklister ikke køre ved siden af hinanden, medmindre færdselsforholdene tillader eller nødvendiggør dette." Så som jeg tillod mig at antage før...IKKE forbudt. ...og som jeg skrev tidligere ... " det matematiske/tidsmæssige grundlag er det samme..." ALTSÅ...Hvis X ryttere kører enkeltvis, vil den tid en billist skal befinder sig helt eller delvist i venstre vognbane (og i fare for at møde modkørende/tilkørende fra sidevej m.m. ) være lidt mindre end dobbelt så lang, som hvis de kørte to og to (der bruges samme tid på at trække ud/trække tilbage). Er det helt sort snak??

Vær med i klubben - find en cykelklub i nærheden af dig

Team Motionsfeltet.dk

Vil du også gerne deltage i cykelløb i ind- og udland?

Motionsfeltet.dk   •   Åsvinget 5   •   9800 Hjørring   •   Tlf. 5155 8966   •   info@motionsfeltet.dk

Andet